بانک شماره همراه خریداران خرما در سراسر کشور
نوشته شده توسط : زپو

 بانک شماره همراه خریداران خرما در سراسر کشور


سلام
وقت همگی بخیر
قابل توجه شرکت های بسته بندی و نخل داران گرامی
با توجه به نزدیکی فصل خرما و رطب برای رونق و فروش بیشتر و سریع تر محصولات نخلستان ها نظیر خرما/رطب/شیره و.... نیاز به پیدا کردن سریع تر بازار هدف و شماره های مشتری دارید بنده بسته ای شامل 59 شماره از خریداران بزرگ خرما در سراسر کشور دارم که هر شماره به مبلغ 35 تومان!!! که مجموعه 2 هزار تومان می شود به فروش می رسانم.شماره ها تضمینی همگی واقعی هستند.
من خودم تو کار خرما بودم و حاصل تجربه کاری خودم می باشد.
خرید این بسته هزینه نیست بلکه سرمایه گذاری است با مبلغ بیار بسیار اند
ان شاالله که با این شماره ها خریدار واقعی خرما را پیدا کنید

خرید و دانلود  بانک شماره همراه خریداران خرما در سراسر کشور






:: برچسب‌ها: بانک اطلاعاتی , بانک مشاغل ایران , خرما , رطب , شماره همراه خریداران خرما , کسب و کار خرما , نخلستان , جنوب , شماره تلفن خریداران خرما در سراسر کشور , موبایل خریداران خرما , عمده فروش خرما , انبار خرما , سردخانه خرما , مشتری خرما , درامد , کار , شغل , بانک شماره مشاغل ایران , خرید شماره ارزان مشتری , جذب مشتری خرما , شرکت بسته بندی خرما , تولیدی خرما , خریدار خرما ,
:: بازدید از این مطلب : 54
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 26 مرداد 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: